Tagg, tagg, tagg, igelkottetagg!

Ja så sitter man och taggar inför en trevlig helg som kommer att spenderas mot Haparandahållet :) Skönt att vara tillbaka i hemtrakterna åtminstone ett tag.

På minussidan ligger bilproblemet, som då kanske borde gå att lösa tycker jag, men det gör det tydligen inte. Får nog helt enkelt vara billös i helgen, vilket känns lite hemskt. Bilen är ju liksom en del av mitt liv och den betyder så mycket mer frihet och att slippa anpassa sig.

Just nu sitter jag också och väntar på att få besked om ifall jag får någon lägenhet. Det ska bli skönt att få komma bort, leva mitt eget liv. Igen utan att behöva anpassa sig eller göra någon annan till lags än en själv. Längtar till dess och hoppas det börjar ta fart snart :) Det blir nog lite ovant men samtidigt så är det precis vad jag önskat just nu. All den jäkla anpassningen börjar pocka så hårt i mitt huvud att det kryper i mig.

Passet är fortfarande inte upphittat, så det måste jag lösa. Men det är troligtvis ordnat redan nästa vecka, sen ska jag hålla hårt i det! Passet är ju liksom bilen en frihet, ett oberoende.

Life, here I come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0