Idag är jag besviken.

Idag är det väldigt många tankar. Ord och meningar som krigar om att få komma ut.
Dom ber till mig snällt: Snälla släpp ut oss.
Låt oss tankar bli till ord på din blogg. Snurra där så alla kan se hur det ligger till.

Skulle gärna ta en liten icapåse, lägga ner tankarna där och knyta igen.
Sen skulle jag gräva ner skiten, eller skänka den till bättre behövande.
Varsågod! Gratis påse med förvirrade tankar.
Sugen?

Egentligen så skulle jag ha varit vacker idag. Snurrat på mina höga klackar i kort kjol och lett som om det inte fanns någon morgondag. Det blev inte så. Någonstans mellan nu, då och igår gick luften ur mig lite.
När hände det egentligen?

Och hur kommer det sig att jag ger upp för lätt inför mig själv?
Dags att skaffa lite stake. Trampa sina onda demoner på stortån och kliva rakt över dom.

Sommaren? Här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0