Det adertonde året!

Kan konstatera att minuterna tickar ifrån mig och det artonde året av mitt liv är på väg att gå över till det nittonde.
Måste få tacka alla för ett fantastiskt artonde år. Det är så mycket som hunnit hända att jag inte kan peka ut några få händelser som var bäst.

Men från att klockan slog en minut över tolv den fjortonde juni förra året har jag haft "The time of my life".
Och jag har älskat det. Nästan varenda sekund.

Tack till mina underbara vänner, gamla som nya, för att ni gjort mitt liv värt att leva.
Jag älskar er!

Mitt i all sentimental smörja måste jag få inflika att jag bannemig kommer att vara den underbaraste och omognaste inte-nittonåring som gått på den här jorden. Men snälla, gör mitt liv lika värt att leva för det! För imorgon, då börjar sommaren på riktigt. Och jag har på känn att den här sommaren kommer att bli en av dom vackraste i hela mitt liv.

Nu ska jag räkna ner dom återstående 20 minuterna.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0