Norrlandsväder igen!

Oh hell yea, nu vräker det ner igen. Snö alltså, vad annars på vintern?
Länge sen jag skrev nått, precis som vanligt. Tänker varje dag att just nu ska jag vara seriös och skriva lite blogg varje dag. Men vem fan bryr sig? Jag kommer ändå aldrig att orka göra det så det är bäst att ni vänjer er.
Var var vi sist? Nä inte fan minns jag det.
Nå vi börjar från fredag. I fredags var det kallt som fan, ännu jävla kallare var att sova i en jävla stuga utan värme typ. Det var minusgrader under min luftmadrass. Kallt!

Lördagen blev chillig först, fixade lite i stugan och återvände sen till stan får att mysa lite hemma innan festandet. På kvällen bar det då av till stugan på förfest, sen blev hotellet utsatt för mig, Hanna och Maria. Kvällen var bra, några kända ansikten och en hel del okända. Lite skämmigt dock att träffa en lärare som jag tidigare skulle göra ett så bra intryck på... Jag var inte i fint skick! Mer som en äkta a-lagare överkörd av en spårvagn. Hursom så led jag av en akut sömnbrist hela helgen, blev inte många timmars sömn alls på flera dagar. Detta resulterade i att jag fortfarande var full i söndags morse när jag vaknade efter 3,5 timmar sömn. Det resulterade också i att jag hade väldigt roligt hela kvällen åt mitt övertrötta huvud som inte riktigt ville hänga med...Skönt som tusan!
Nåmen det var trevligt iallafall och måste göras om snart :)
Igår var jag till happis och handlade lite foundation, läppstift och nya rakblad. Hann inte med så mycket mer utan sen var det dags att fara hemåt. Hann med en promenad med Hanna på kvällskvisten.

Nu har jag varit ute och fotat snöstorm med Carro, det var kallt men nog blev det några bra bilder! :) Får se om det kanske kan gå att släpa sig ut på en prommis senare? Om det iallafall slutar snöa eller blåsa litegrann så kanske.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0