Poststalker..

Ja efter att ha stalkat postmannen i lite över en vecka och svurit åt honom på "turkspråk" så har han äntligen levererat mitt paket med sminket jag beställde för ungefär två veckor sen. Testade allting nu och tycker om rubbet :) Visst, det fanns inte riktigt så ljusa nyanser av allt som jag ville ha, men färgen är inte för mörk iallafall. Ser bara ut som lite mer lyster. Orkar inte skriva vad jag köpte för något, men jag lägger upp en bild och ifall någon vill veta något så är det bara att fråga.

Dagen idag har varit lite slö, kom i säng aaalldeles för sent igår när jag satt och pillade med en beställning. Sket i psykologin imorse för att jag inte har lämnat in mitt arbete som jag trodde skulle vara färdigt för sådär två veckor sedan. Hur som så ska det inte vara färdigt förrän kanske på torsdag, så jag tar det chill ännu.
Då var det bara svenskan kvar och den gick snabbt. Passade på att jobba lite också (:

Nu ska jag antagligen ut till stugan för att skotta snö, känns väl sådär eftersom det fortfarande dalar vantar ute. Nå, någon nytta gör det nog att skotta iallafall. Annars så ska jag väl motionera lite idag, sprang igår tills jag nästan svimmade, vilket inte var så smart. Kanske ska ta det lite lugnare idag, pådriven av min slavdrivare och personliga tränare med älgklive. Här ska fan kommas i form innan sommarn!

Nä, nu pallar jag allt inte skriva mer.

Hanna är min idol idag, hon virkar mormorsgrejer. <3 Skulle aldrig palla.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0