Inga svikna löften!

Ända sedan december har jag funderat på vad mina löften inför 2010 kommer att bli och nu har jag äntligen kommit fram till något. Vissa löften är redan påbörjade men här är dom:

* Jag ska må bra. Sedan om det inkluderar att motionera, sluta röka eller vad det innebär att må bra, det kommer sedan. För tillfället är jag frisk, har våren inom räckhåll och mår faktist helt bra :)
* Jag ska ha roligt. Vilket inte blir allt för svårt. Är precis gladare än på länge och kommer att fokusera mycket mer på mig själv än vad jag tycker att jag har hunnit göra förra året.
* Jag ska sluta stressa så mycket att jag blir sjuk. Ska försöka klara mig bättre i skolan också som en följd av detta.
* Jag ska försöka att alltid göra mitt bästa, vilket jag gör redan nu förutom att jag har en tendens att försöka göra mer än vad jag förmår vilket ibland resulterar i orkesstopp och katastrof.


Så, kanske inga komplicerade löften, men hellre lova lite och hålla mycket än att lova mycket och hålla lite.

Har haft funderingar på att även starta en matblogg för oss som har för lite tid och ork men ändå vill käka god och för det mesta nyttig mat fri från olika mystiska tillsatsämnen. Kanske fixar detta ikväll, om jag får tag på någon människa som kan hjälpa mig designa skiten.

Så, ha det nu bra alla och sprid glädje (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0