Någon annans dag..

Det är vad det är idag. Jag är totalt värdelös.

Det började bra iallafall. Jag tappade ingen frukost i knät precis.. Men sen fortsatte ju dagen tyvärr.

Idag har jag då alltså:

* Brytit av en nagel så det gör förbannat ont. (Ojoj, tjejproblem. Men läs vidare..)
* Petat in mascaran i ögat
* Dunkat blåknä i dörrkarmen
* Smällt igen balkongdörren hårt på tummen
* Hällt bets över köksbordet så nu är det en brun stor fläck som inte går bort
* Blivit sur

Och tappat en högklackad sko på tån så tånageln blev väldigt ledsen.

Så, det är helt enkelt någon annans dag idag. Någon är antagligen väldigt lycklig.

Välgörenhetsgalan var najs ändå och det var kul att se mina älskade happispojkar ett tag iallafall.
Jag menar. Dom vänner man kan vara ifrån länge och fortfarande bli lika glad över att se som om man sågs varje dag, det är dom som är underbarast. Såna som man känner att man fortfarande kommer att älska att träffa om tio eller tjugo år.. Som man har delat sin uppväxt med och som är eller varit en stor del i ens liv.

Tack för att ni är fantastiska :)

Nu har jag bara några tusen bilder att tanka in...
Så jag ger mig i kast med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0